fredag den 2. august 2019

Et skridt frem og to tilbage

Opdate på tilfældighedstæppet

Jeg må indrømme at det med at hækle en firkant til mit tæppe hver dag, ikke kom til at holde stik. Der kom lige et par eksamener i vejen og så var det også alt for besværligt at tage med på ferie.

Men i går blev dagen sat af til at hækle på tilfældighedstæppet, jeg fik lavet 11 firkanter, så hvis jeg havde holdt mig til den oprindelige plan, hvor tæppet skulle bestå af  8 x 12 firkanter, ville jeg kun mangle at lave 30 firkanter, MEN jeg vil åbenbart ikke være færdig med det tæppe sådan lige med det samme, for bestemte mig for at det altså skulle være lidt større, SÅ nu skal det bestå af 9 x 13 firkanter på 15 X 15 cm + sammenhæklingen så det bliver ca. 135 x 195 cm UDEN sammenhækling, hvor stort det bliver i virkeligheden vil vise sig om LANG tid, for skal altså liiiiiige have hæklet 50 firkanter før jeg kan begynde at hækle tilfældighedstæppet sammen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar