mandag den 12. august 2019

Den stod ikke til at redde.

Tilbage i oktober 18 fandt jeg ud af at der havde været dyr i min moskuscape, jeg havde håbet på at jeg kunne reparere den, men efter at havde set på den et stykke tid og jeg ikke kunne finde ud af hvordan jeg skulle få lukket de huller, blev den lagt i bunken med tøj som skal repareres, der har den så lagt siden. I kan se indlægget HER og i kan læse om hvad jeg har gjort for at løse problemet HER

I går fandt jeg den frem igen, så grundigt på den og blev enig med mig selv om, at det eneste der var at gøre, var at trævle den op. DET var så det jeg brugte min søndag aften på.
Nu har jeg så IGEN to nøgler håndfarvet Moskusgarn, det ene nøgle er dog sammensat at både små og store længder garn.
Nogle ville nok mene at det er dumt at gemme så små længer tråd som jeg har gjort, men når et nøgle garn koster omkring 500 kr, ja så gemmer jeg det altså og så hæfter jeg gerne nogle flere ender i det næste projekt, som jeg ikke helt ved hvad skal være endnu.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar