søndag den 4. august 2019

Stor forskel på størrelsen

Jeg har gang i to trøjer lige for tiden, en til min datter som strikkes på pind 3½ og en cardigan til mig selv som strikkes på pind 10.

Det forbavsede mig hvor svært jeg syntes det var først at strikke på pind 10 og så strikke på pind 3½ lige bagefter, jeg syntes det var vildt svært at holde på pindene,  ja jeg syntes at det var noget pullerværk at sidde med. en omgang taget jo en evighed med så tynde pinde og man skal jo strikke såååå mange omgange for at strikke to cm. :-)  men jeg stopper ikke med at strikke på tynde pinde, for jeg syntes trøjer m.m lavet på tynde pinde er super elegant.

Løsningen må være at jeg ikke strikker på pinde med så stor forskel samme dag, så må jeg strikke på tykke pinde den ene dag og tynde pinde den anden dag :-) Eller at jeg skal starte med at strikke på de tynde pinde, for derefter at strikke på de tykke.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar