lørdag den 17. august 2019

2 par crocodile stitch booties

Min hæklenål har glødet de sidste tre dage, jeg skulle nemlig lige hækle to par futter til en lille knægt på knap ½ år. Han har lange smalle fødder, så foden er 13 cm, så kan han forhåbentligt passe dem hele vinteren. De er nu færdige og klar til at blive taget i brug, vejret er også ved at være til at de skal bruges.

Begge futter er hæklet i Rustik 80 % uld og 20 % Polyamid, jeg tror nok det er købt i Netto for meget meget længe siden. De er hæklet på nål 2,5.

Opskriften er fra Bonita Patterns og er på engelsk.

Det er bestemt ikke første gang jeg har hæklet efter den opskrift og det bliver bestemt heller ikke sidste gang. Men nu skal der slås masker op til min boblejakke, så jeg kan komme igang med min første KAL.  Den kan I læse om HER









Ingen kommentarer:

Send en kommentar