torsdag den 3. november 2022

Lille Peter edderkop til sangkuffert

 Jeg har fået hæklet en figure mere til Hermans sangkuffert, det er en edderkop til sangen, Lille Peter Edderkop. 

Jeg har brugt opskriften fra KREALOUI, en nem opskrift som er lige at gå til. Det eneste er sætte på den, er at hun ikke har beskrevet hvordan hun bukker benene. Der er ikke beskrevet om hun har syet der hvor hun bukkede dem. Jeg har syet med sytråd lige i ombukket, så benene bliver ved med at være bukkede når de er monteret. 

Jeg har hæklet i garn fra Somerset, det er et recycled bomuldsgarn, som er lidt grovt i det, det syntes jeg passede godt til en edderkop. Jeg har hæklet på nål 3 og brugt lige knap 50g. Hvor jeg har købt garnet kan jeg simpelt hen ikke huske. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar