lørdag den 5. november 2022

Solen er så rød mor

 Endnu en figur til sangkufferten blev færdig, jeg knokler lidt med det for tiden, da jeg skal over og besøge mit barnebarn på onsdag, så vil gerne have så mange figurere færdigt som muligt. 

Denne gang er det en sol til sangen: Solen er så rød mor. 
Jeg har hæklet på nål 3. Det runde af solen er hæklet med dobbelt garn,  en tråd almindeligt bomuldsgarn og en tråd Neon pelsgarn (købt i Netto eller Rema1000), solens stråler er hæklet i en tråd Svampegarn (købt i Netto) solens stråler er lavet som man laver blæksprutte arme, altså 1 række er lm og 2 række er 3 fm i hver lm, så kommer "strålerne" til at sno sig. 

Solen er hæklet uden opskrift. 

Jeg synes faktisk at solen er blevet ret fantastisk. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar