søndag den 30. oktober 2022

De sidste gram blev til et lille Sophie scarf

 Jeg kunne ikke lige lade strikkepindene ligge, så jeg strikkede et lille Sophie scarf at de sidste 32 g. Colorissimo, det vil sige at jeg fik delt nøgle lidt skævt, så jeg har faktisk kun brugt 29 g. de sidste 3 g. bliver gemt til et eller andet sjovt på et senere tidspunkt. 

Jeg startede egentligt bare med at strikke af det garn jeg havde tilbage, men blev så enig med mig selv om at jeg ikke gad veje hele tiden og derfor delte jeg garnet op i to bunker, ved at rulle et nøgle og veje det. Det måler 79 cm i længden og 12 cm i bredden. 

Nu skal jeg så bestemme mig for hvilket af de to scarf  jeg vil beholde selv, jeg tror det bliver det store, som jeg nok syntes er mest anvendeligt. 

Du kan finde opskriften på Sophie scarf HER









Ingen kommentarer:

Send en kommentar