fredag den 18. november 2022

Jeg er høj på knapper

 Jeg elsker knapper, især gamle knapper og derfor er jeg altid på udkik efter poser med knapper når jeg er i genbrugsbutikker m.m. 

I mandags var jeg heldig at finde en stor pose med gamle knapper til 45 kr. i Kirppu Søborg. En 4 liters pose som var næsten helt fyldt. 

Der var en hel masse fantastiske stof knapper i forskellige farver og udformninger, dem er jeg helt vildt glad for at få fingrene i. Der var også en hel del stofovertrukne hægter, som jeg ikke helt ved hvad jeg skal bruge til lige nu, men jeg skal nok finde ud af det. 

Der var en blanding af stofknapper, metal knapper, træ knapper og plast knapper

Jeg har taget billeder af de mest specielle knapper, så I alle sammen kan se hvor heldig jeg har været og måske kan forstå min lykke. 


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar