søndag den 18. oktober 2020

T-shirt garn

 Min søndag er blevet brugt på at rydde op i mit tøj og lave aflagte T-shirts og kjoler om til garn. 

Garnet skal bruge til at lave enten et eller to tæpper af,  det afhænger af hvor langt garnet rækker og hvor store tæpperne eller tæppet bliver. De skal ikke være for store for jeg forestiller mig at de skal bruge på et badeværelse eller i et bryggers, men hvem ved ? jeg håber på at kunne sælge dem og så er det jo op til dem som køber dem, hvad de vil bruge dem til. Om det bliver hæklede eller strikkede tæpper, det har jeg ikke helt afgjort endnu. 

I kan finde en beskrivelse på hvordan man laver T-shirt garn over på Paapinden

Jeg har fået lavet 30 nøgler garn i alt, så har altså fjernet 30 stykker tøj fra min gaderobe, som jeg ikke har kunne passe i rigtigt langt tid. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar