tirsdag den 27. oktober 2020

Måtte bide i det sure æble og tage imod et godt råd

Jeg strikker stadig on and off på sjalet til min veninde, jeg er heldig at hun har en mega god tålmodighed med mig og dette projekt. 

Sidst jeg skrev om sjalet her, fortalte jeg om de udfordringer jeg havde med at holde styr på mønsteret, der var så en som anbefalede mig at sætte en maskemarkør for hver mønsterrapport, jeg påstod hårdnakket at dette ikke var nødvendigt, jeg have en masse " dumme" undskyldninger, jeg skulle bruge for mange maskemarkører, det havde jeg ikke hjemme, det ville være for besværligt at strikke med så mange til at hænge på pindene og mange mange flere.... men men men 

Nogle gang må man bare bide i det sure æble, krybe til korset og indrømme at hun faktisk havde ret, det var et super godt råd, som jeg sidenhen har taget til mig, jeg har købt flere maskemarkører, så det efter hver 18 maske, da en mønsterrapport strækker sig over 18 masker og jeg er FAN, det er blevet så meget nemmere at strikke mønstret, jeg opdager hurtigt hvis jeg har lavet en fejl, men bedst af alt jeg laver faktisk meget færre fejl nu. 

Jeg ved ikke hvor mange maskemarkører der er, men der er rigtigt mange, som i kan se på billederne. 

Så TAK, kan ikke huske hvem du er som gav mig dette råd, håber du på et tidspunkt ser der her og tager imod min undskyldning og tak. En anden gang vil jeg prøve at være mere åben og ikke så stivnakket. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar