mandag den 12. oktober 2020

Strikkeprøver til de næste tre projekter.

 Jeg brugte min fredag aften på at lave strikkeprøver, tre i alt, til de næste projekter som skal på pindene. 

Det bliver en vest til mig selv, som skal strikkes i Lana Gatta Everest, jeg har skrevet på bandarolen hvor mange masker der er før og efter vask.

Så skal der laves en  Stockholm slipover V-neck til min far, som strikkes i Reloved merino og Lana Gatta Silk Mohair. Jeg er startet på den og er kommet et lille stykke under ærmegabene. 

Den sidste er en September Jakke til min veninde, den blive strikket i tre tråde Reloved merino. 

Alle strikkeprøverne er målt før og efter vask. 

Alt garnet er købt hos SMUKSAK YARN 

Opskrifterne på September jakke og Stockholm slipover v-neck kan købes hos PETITEKNIT

Opskriften på vesten til mig selv kan du finde hos DROPS

Hvis du vil læse mere om hvordan man laver en strikkeprøve, hvorfor man laver en og hvad man skal gøre hvis din strikkefasthed ikke passer kan du læse om det HER hos paapinden.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar