onsdag den 6. april 2022

Ego strik - Springvibes - Handdyed edition

 Jeg købte 300g Chunky Mohair af en privat på FB, hun havde købt garnet af Janet Ekbøl hun har en facebook side som du kan finde lige HER, men fik det ikke brugt, det er jeg vildt glad for, for jeg har nemlig fået strikket mig en skøn vest. Opskriften er fra Trine Bendix og hedder Springvibes - Handdyed edition. 

Jeg har brugt 175g garn, jeg har strikket en str. XL/XXL på pind 12. Jeg glemte at strikke ribkanten for neden på pind 10 som der står i opskriften, derfor er min lige op og ned. De andre ribkanter er strikket på pind 9 som de skal ifølge opskriften.  Garnet er super blødt og som al mohair er der løse hår over alt, men det kan jeg god leve med. 

Jeg tror det bliver en vest som jeg kommer til at bruge rigtigt meget her til sommer. 

Jeg har garn nok til at strikke en vest mere, bare i str. M/L.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar