onsdag den 20. april 2022

Tyk elefant med Krøyer kugler i maven

 Jeg skal flytte i en midlertidig bolig, hvor jeg ikke kan have alle mine ting med, derfor bliver jeg nødt til at pakke min symaskiner og alt der har med syning at gøre ned, for at deponere det i et depotrum. Derfor måtte jeg hellere få syet den elefant færdig, som jeg begyndte på for flere måneder tilbage. 

Mønsteret på elefanten er fra STOF OG STIL, jeg har syet efter den store størrelse. Stoffet er et super  blødt fløjls møbelstof som jeg har købt som en rest, også i stof og stil. 

Jeg har fyldt elefanten med Krøyer kugler. Den måler ca. 73 cm i højden. Øjnene er knapper jeg har syet i med en tyk og stærk tråd. Halens frynser er en rest jeg havde liggende. 

Elefanten er til mit barnebarn. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar