onsdag den 20. april 2022

Påfyldning af Krøyer kugler i bamser m.m

 Jeg havde en udfordring i går, jeg skulle til at fylde en elefant med Krøyer kugler, jeg viste fra tidligere erfaring, at de der kugler er mega svære at styre, de er elektriske og bare ustyrlige. 
Da jeg kun havde et par hænder, nemlig mine egne, at gøre godt med, måtte jeg finde en løsning jeg kunne håndtere alene. 

Efter at havde ledt i skuffer og skabe, fandt jeg en vin skænkeprop. Jeg klippede hul i det ene hjørne af posen med Krøyer kuglerne, inden jeg klippede havde jeg sat en poseklemme på, så kugleren ikke kunne komme ud. Herefter satte jeg skænkeproppen ind i hullet og fikserede den med tape. Nu kunne jeg fylde elefanten, dog med møje og besvær, da den store pose var noget svært at styre, selv om jeg lod den hvile op af noget. Processen er også ret langsom, da hullet i proppen ikke er særlig stor, men stor nok til mig, da jeg jo selv skulle styre pose og elefant. 

Da elefanten var næsten fyldt, var det meget svært at styre begge dele og en del Krøyer kugler røg ved siden af. Ny ide måtte til..... jeg fandt en engangs sprøjtepose, klippede hul så skænkeproppen passede i den, lukkede lige over proppen med en poseklemme, så kuglerne ikke røg ud lige så hurtigt som jeg fyldte sprøjteposen. Da jeg havde nok kugler i, lukkede jeg for oven med en anden poseklemme, for at holde Krøyer kuglerene inde i fryseposen. 

Elefanten blev fyldt uden alt for mange Krøyer kugler på gulv og i møbler. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar