tirsdag den 29. marts 2022

Kumulus som en hemmelig gave

 Jeg har strikket endnu en Kumulus Bluse, denne gang ikke til mig selv men til BIIIIIIIIPP. Shyy det er en gave så kan ikke afsløre til hvem, før den er blevet afleveret. >Opskriften på Kumulus Blusen er købt hos PETITEKNIT

Jeg har strikket Kumulus blusen i samme to garner som sidst, nemlig en tråd dampet silke som jeg har købt hos GARNUDSALGET.DK og en tråd håndfarvet Mohair som jeg har købt hos LADYBUG YARN trøjen vejer 213 gram, så der er brugt ca. 106 g af hver tråd. Jeg har strikket efter str. XL. Jeg har strikket på pind 4½. 

Jeg købte et cone dampet silke, der er ca. 500g på et cone og ind til nu har jeg strikket to Kumulus bluser af dette ene cone, en str. XL og en str.. XXL, der er stadig ca 200g tilbage, så må sige man får meget for pengene, jeg er fan. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar