lørdag den 30. maj 2020

Hæklet nederdel i str. xs

Jeg startede på den her nederdel for længe siden, jeg skulle hækle en nederdel til en kollega, men den jeg begyndte at lave til hende var for lille, så i stedet for at travle op lod jeg den ligge og startede på en et nummer større. Nu har jeg endelig taget mig sammen til at hækle den her færdig. 

Jeg har hæklet den efter en opskrift fra Drops, opskriften hedder Dazzle  jeg har strikket en nederdel til mig selv efter samme opskrift. I kan se min nederdel HER og I kan se min kollegas nederdel HER

Jeg har brugt bomuldsgarn fra tre forskellige firmaer. 
Mayflower: lyserød nr. 1488, Mørk brun nr. 1437, Orange nr. 1494, Rødbrun nr. 103 og Gul nr. 1405
Drops💗You: Mørk Lilla nr. 1089
Bumbo bomuld: Grøn nr. 241
Jeg har brugt 270 g i alt. 
Jeg har hæklet på nål 3. 

Nederdelen er blevet en str. xs. Den måler 32 cm i livet, så har en livvidde på 64 cm, længden til spids er 60 cm og længden til Top ( af bølgen) er 54 cm. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar