fredag den 15. maj 2020

To stk. Parodia Scopa

Jeg ved det godt,  jeg er gået amok i kaktusser, men jeg synes altså at de er sjove at lave. 
Denne gang er det to Parodia Scopa som er kravlet af hæklenålen. De er plantet i to dejlige krukker
med ansigter som er købt i Flying Tiger. 
Jeg synes selv at denne kaktus var perfekt i de krukker med ansigt på. Hvad synes du ? 

Jeg har hæklet dem i mørkegrøn nr. 163 fra Infinity Hearts Rose, noget langhåret mohair garn jeg havde liggende og Brun Cotton 8/4 købt i Bilka,
farve 2201,  til jordklumpen. De er hæklet på nål 3.
Jeg har først fyldt krukken med oasis inden jeg kom kaktussen i, det hele er fikseret med træ grill spyd og træ tandstikkere.

Opskriften har jeg fundet i bogen Hæklede kaktusser 

De bliver sat til salg i min facebook forretning. 

















 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar