søndag den 30. oktober 2022

Ego strik = Sophie Scarf

 Planen var egentligt at jeg skulle hækle figurer til sangkufferten i går, men planer er til at ændre og jeg strikkede et Sophie Scarf til  mig selv i stedet for. 

Jeg har længe gået og tænkt på at den rest garn jeg havde liggende fra Woolstock Irma, som jeg strikkede til min veninde, kunne bruges til et Sophie scarf. Så derfor fandt jeg garnet frem i går. Strikkefastheden passede og jeg gik i gang. 

Jeg har strikket i Colorissimo fra Lana Grosse (100% Merino) i farven 019 på pind 5. Det måler 122 cm i længden, 14,5 cm på det bredeste sted og vejer 47 g. Jeg har 32 g tilbage af garnet og jeg har slået op til et scarf mere, jeg regner ikke med der er nok til et lille, så det må blive et mini som jeg tænker skal bruges til hårbånd.

Du kan købe garnet hos Woolstock og du kan købe opskriften til Sophie scarf hos PETITEKNIT.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar