søndag den 25. september 2022

Hæklet Julekringle

 Jeg er ved at pakke alle de ting jeg har lavet til Krea og loppehjørnet Sæby, men jeg så kom jeg i tanke om at der da lige skulle et par kringler med i pakken, man kan da ikke reklamere for jule-hælerier uden at der også er et par kringler. 

De er hurtige at hækle, jeg gjorde det at jeg talte omgangene ved den første kringle, da jeg var nået de 58 omgange målte jeg den, for så kunne jeg bare hækle derud af med næste kringle indtil jeg nåede de 21,5 cm. 

Opskrift og garn er fra Krea deluxe, som du kan købe hos Krea og loppehjørnet i Sæby. 

De er hæklet i Organic cotton på nål 2,5.

Nu skal der pakkes færdigt, så pakken kan blive sendt i morgen. Bagefter skal jeg i gang med at hækle figurer til mit barnebarns sangkuffert og der skal hækles en tumleløve mere. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar