lørdag den 3. september 2022

Ispinde til Krea og loppehjørnet Sæby

 Jeg har jo indgået et samarbejde med en skøn lækker butik i Sæby Nordjylland. Samarbejdet kom i stand da jeg var på sommerferie hjemme i Nordjylland og min mor lige skulle vise mig en ny forretning. Charlotte manglede en ophækler, altså en som hækler efter de opskrifter hun sælger, så dem der er interesseret i opskrifterne, kan se hvordan det færdige resultat bliver. Jeg nåede at hækle en nusseklud inden jeg tog tilbage til Sjælland. 

Jeg havde lige et par projekter der skulle laves færdig, inden jeg kunne gå i gang med at hækle det jeg havde fået garn med hjem til. 

Nu har jeg fået hæklet 4 ispinde. De er hæklet i Krea Deluxe økologiske bomuldsgarn. Et helt vildt lækkert og blødt garn, som er spundet på en måde så man ALTID får alle trådene med. Ispindene er hæklet på nål 3 og der er brugt ca. 7g garn til hver is. 

Ispinden sidder fast ved at sætte et elastik rund om pinden, ca. 3,5 cm inde. Jeg har syet rundt om pinden da jeg monterede ispinden, for at være helt sikker på at den ikke faldt ud igen. 

Du kan købe garnet og opskrifterne i Charlottes butik Krea og loppehjørnet 9300 Sæby.

Nu vil jeg i gang med at hækle kager. 

REKLAME, da garn og opskrift er modtaget i gave til ophækling. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar