søndag den 25. september 2022

Krea deluxe mini julekugler

 Jeg brugte noget at dagen i går, på at hækle mini julekugler fra KREA DELUXE De skal sendes til Sæby, sammen med alle de andre Krea deluxe ting jeg har hæklet, de kommer til at hænge i KREA OG LOPPEHJØRNET . Da jeg har modtaget garn og opskrift til ophækling er dette oplæg reklame. 

Jeg har hæklet i Organic cotton 50 g på nål 2,5 i opskriften anbefales nål 2,75 men den havde jeg ikke, derfor valgte jeg 2,5. Farverne jeg har brugt er 01 natur hvid, 21 støvet blå, 36 army grøn, 41 eukalyptus og så har jeg brugt garnet Shiny i farven 01 guld. 

Kuglerne er super hurtige at hækle og er et oplagt resteprojekt, jeg vil mene at alle farver kan bruges, det er kun fantasien der sætter grænser. 

Den tynde lædertråd er noget jeg havde liggende i gemmerne, jeg ved ikke hvor jeg har købt det, men der stod Din egen smykkesmed på indpakningen. Tykkelsen på lædersnoren er 1mm og der er brugt 25 cm til hver kugle. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar