fredag den 2. september 2022

Tumle Løve

 Min datter bestilte en Tumle Løve, som hun skal bruge i barselsgave. Gaven skulle være færdig midt i september, men den lille baby kunne åbenbart ikke vente så længe med at blive født, hun kom til verden d. 9. august, så derfor fik jeg temmelig travlt med at blive færdig. 

Løven har drillet mig undervejs, men nu er jeg kommet  i mål med den og er  endelig blevet færdig. Hovedet er blevet lavet noget mindre og der er puttet mindre fyld i, i forhold til det første hoved jeg lavede, og nu kan  faktisk tumle.... dejligt. 

Nu skal min datter bare komme hjem fra Cykle-ferie, så hun kan få den og aflevere den til den lille ny pige.  Jeg håber forældrene bliver glad for Tumleløven. 

Tumlebolden er købt hos Hobbii den bold jeg har brugt her hedder 10x11 cm. 
Jeg har hæklet i bomuld 8/4 på nål 2,5.

Hovedet har jeg hæklet efter opskriften Lion fra Lovelybabygift













Ingen kommentarer:

Send en kommentar