tirsdag den 5. juli 2022

Weekend Sweater

 Jeg slapper af med kaffe og Italiens aflukning inden jeg skal på aftenvagt og ja jeg slapper af med det.
Jeg elsker alt ved Italiens aflukning, den smukke afslutning det giver, den terapi der ligger i at sy hver enkelt maske, dobbeltstik inden jeg begynder at sy. 

Aflukningen er på bolen af den Weekend Sweater jeg er ved at strikke til min datter, jeg strikker den i to tråde Super soft fra Lana Gatta, et super blødt Merino uld, på pind 5,5. 

Jeg er altid bange for at have for lidt garn til at sy med, derfor laver jeg altid garnenden meget lang, men den her gang har jeg vist overgået mig selv og lavet den alt alt for lang. 

Nu skal der snart samles op til ærmerne, tror jeg vil forsøge at strikke begge ærmer på en gang, ved at strikke på to lange rundpinde. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar