tirsdag den 12. juli 2022

Ego strømper

 Jeg har været på nattevagt, en meget stille nattevagt, så havde tid til at strikke de strømper færdig som jeg startede på til mig selv, tilbage i april måned

Jeg havde lige akkurat garn nok, man kan se på billederne hvor kort en garnende der er for enden af tåen, havde ellers taget nogle raster med, da jeg godt var klar over at der måske kun lige var nok garn.

Garnet har jeg haft liggende længe, det er muligvis købt i Brugsen på et eller andet tidspunkt. De er strikket på to rundpinde, begge par på en gang, på pind 2 og 2½.

Nu skal jeg havde fundet noget nyt strømpegarn frem og slået op til et par strømper mere, jeg skal nemlig ud og køre tog på fredag og så er det jo nemt at have et lille strikketøj, som strømper jo er, med på togturen. 






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar