tirsdag den 19. juli 2022

Italiensk opslag

 Jeg har for første gang prøvet at lave Italiensk opslag og jeg er solgt, det er lige så smukt som Italiensk afslutning, lidt mere besværligt måske, men forhåbentligt kun til man har lært det 100%. Jeg skal i hver fald lave det på kommende trøjer hvor det giver mening. 

Jeg har lavet det på en trøje til min veninde, hun skal have den i fødselsdagsgave, så I må ikke sige noget til hende om den. Opskriften hedder Irma og er fra forretningen Woolstock. 

Den er strikket i en tråd Knitcol fra Adriafil, farve 89 og en tråd Colorissimo fra Lana Grossa, farve 019.

Trøjen strikkes på pind 12.

Projektet her kommer til at ligge lidt stille, da jeg lige skal have lavet noget på fødselsdagsgaven til min søster, hun har ventet længe på gaven, hun har nemlig fødselsdag i november, så jeg skal meget gerne have den lavet færdig inden hun har fødselsdag igen.





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar