lørdag den 12. marts 2022

Barnevogns kæde

 Jeg fik endeligt taget mig sammen til at hækle en barnevogns kæde til mit barnebarn, min søn og svigerdatter ønskede den allerede inden knægten blev født, nu er han 8 uger gammel og er begyndt at sove ude i barnevognene om eftermiddagen, så tænkte at nu skulle det være. 

Min svigerdatter sendt mig et billede af en kæde de havde set og de meget gerne ville have Jeg fandt en opskrift på en ugle hos PIPASLIV som jeg har kunne bruge. Jeg kunne ikke finde en opskrift på en stjerne, så den har jeg hæklet ud fra billedet jeg fik tilsendt. Jeg har ikke skrevet opskriften ned, da jeg tænker den allerede findes derude et sted og det bare var mig som ikke kunne finde den. 

Seleklipsene med stemplet "made by bedste" fandt jeg hos HOBBII, trækuglerne er købt hos STOF OG STIL, snoren jeg har samlet kæden med er voksbehandlet bomuldssnor og den kan jeg ikke huske hvor jeg har købt. 

Både stjernerne og uglerne er hæklet på nål 3 i 100% bomuld. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar