onsdag den 2. marts 2022

NEJ NEJ NEJ !!!!!

 Åh hvor er jeg altså bare TRÆT AF MIG SELV. I går startede jeg op på en Kumulus bluse i dampet silke og håndfarvet mohair, det gik bare derud af, da jeg sad og strikkede efter min aftenvagt, jeg startede op igen her til morgen mere vågen og klar i hovedet. Denne klarhed gjorde mig bevist om at der var noget galt med udtagningerne, så jeg fandt lige opskriften frem igen og læste afsnittet med beskrivelsen af de fire pinde raglan- og V-udskærings udtagninger og min mistanke blev bekræftet, jeg havde gjort det HELT forkert, jeg manglede to udtagninger på hver retpind. 

Så der var ikke andet at gøre end at hive pindene ud og trævle det hele op igen, selv om jeg kun manglede at strikke de fire pinde tre gange mere. 

NOTE til mig selv..... LÆS NU DEN OPSKRIFT OG GØR SOM DER STÅR.

Nå men jeg får da noget strikke tid foræret og lige nu sidder jeg med en stor bunke garn ved siden af mig, som jeg håber ikke kludre for meget ind i sig selv. Godt jeg ikke har dyr og hjemmeboende børn. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar