lørdag den 1. januar 2022

Nattevagten skal bruges til at hæfte ender

 Nogle gange bliver jeg sååå træt af mig selv og mine gode ideer, eller i hvert fald træt af at jeg ikke hæfter ender undervejs når jeg strikker. Jeg er super god til at få det gjort når jeg hækler, så det undre mig faktisk at jeg ikke får det gjort når jeg strikker. 

Nå men nu er jeg så langt på trøjen Just do it, til mig selv, at jeg skal til at strikke ærmerne, så tænkte at jeg ville hæfte ender først, derfor passer det super godt at jeg skal i nattevagt, så kan de stille perioder bliver brugt på det fornuftige at hæfte ender og så må ærmerne komme til senere. 

Der bliver helt sikkert nok til hele natte, for der er mange ender at hæfte. Er der meget stille i nat, kan jeg jo være så heldig at jeg får samlet masker op til ærmerne og begynder på at strikke dem.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar