onsdag den 26. januar 2022

De tre sidste minion

 Nu er jeg næsten klar til at samle uroen, til mit barnebarn (læg lige  mærke til at jeg ikke skriver kommende :-) han er nemlig blevet født) 
Jeg har hæklet de sidste tre minion og er i gang med hesten som skal hænge i midten. 


Jeg  er begyndt at montere dyrene rundt på den ovale ring, men i får ikke lov til at se den før den er helt færdig monteret, men i får et billede af hvordan jeg tænker at de skal monteres. Min søn har været med til at tage den sidste beslutning om hvor dyrene skal monteres og hvor de fire minions skal være. 

Nu vil jeg fortsætte med at hækle hesten, så jeg kan montere de sidste og få afleveret uroen på fredag, hvor jeg skal se mit skønne lille barnebarn for 2. gang. (Jeg så ham for 1. gang i går og han er bare dejlig)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar