søndag den 30. januar 2022

Elefant med spilledåse i maven

 Min søn og svigerdatter har ønsket sig en musikalsk elefant til mit skønne barnebarn og det skulle de selvfølgeligt have. De har selv fået lov til at vælge hvilken melodi den skulle spille og min søn har valgt hvilken farve den skulle have. 

Nu er den musikalske elefant færdig og klar til at blive sendt ovre til dem. 
Jeg har hæklet i Scheepjes Stone Washed farve nr. 804. Som jeg har købt hos Littlebugz.dk jeg har brugt lidt over 100 gr. og hæklet på nål 3. Opskriften er fra Zhaya design hun har vildt mange lækre opskrifter. Denne opskrift er gratis. 

For nemmere at kunne strikke snablen rundt om snoren satte jeg en maskemarkør igennem snoren da den var trukket helt ud, for ikke at skulle trække den ud hele tiden. Snablen er fikseret til håndtaget med tandtråd, dette er for at få snablen til at følge med når man trækker snablen ud og spilledåsen op. 




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar