tirsdag den 4. maj 2021

Kumulus Bluse færdig

 Jeg er lige blevet færdig med en luxus bluse til mig selv, den er så dejlig let, luftig, blød og smuk. 

Jeg har strikket efter Petiteknit´s Kumulus bluse, du kan finde opskriften HER Jeg har strikket en str. 2 XL, i en tråd Dampet silke, købt hos Garnudsalg.dk og en tråd Super kid mohair og silke, farven hedder Liquid Sunshine Mohair og kan købes lige Her.  Jeg har brugt 120 g. af hver tråd. Jeg har strikket trøjen 63 cm lang i alt med begge icord kanter, målt midt bag. 

Jeg har strikket på pind 4,5 som i opskriften, så denne gang passede min strikkefasthed spot on. 

Jeg kommer simpelthen til at elske denne skønne bluse. Den skal bruges med en lille top indenunder, da den er lidt for gennemsigtig efter min smag.

Jeg købte seks fed af den skønne silk mohair, så nu skal jeg lige finde ud af hvad jeg skal bruge de sidste 3½ fed til. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar