onsdag den 9. september 2020

Maske til busturen

 Havde du for to måneder siden spurgt mig om jeg ville gå i gang med at sy masker, så havde jeg forsvor at det ville jeg ALDRIG komme til at gøre, men i dag er verden en anden og man har et standpunkt til man tager et nyt, så jeg har her til aften syet mig et mundbind til at have på i bussen, når jeg skal frem og tilbage på arbejde. 

Jeg har bestilt 2 meter mellem lægs stof hjem, det som hedder ILC 151 mask, det er et stof til at ligge imellem to lag bomuldsstof og IKKE et filter som mange skriver. Jeg har købt indlægsstoffet hos Kølkær stof 

Jeg har lavet det af en kjole som jeg syede for længe siden, men aldrig har brugt, da den var for lille. Stoffet skal god nok vaskes på 40 grader, men jeg kommer til at vaske det på 60 grader som det er foreskrevet. 

Mønsteret er fra Burda og du kan få det gratis lige HER 

Jeg skal have lavet nogle flere, så jeg har nogle at skifte imellem og som kan bruges når de andre er til vask. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar