torsdag den 24. september 2020

Åhh nej jeg spottede ( heldigvis) en fejl

 Jeg mangler kun at hækle tre omgange af det hjertebabytæppe jeg er ved at testhækle og så opdager jeg en fejl i hjerterne på den ene langside, så nu skal der pilles seks omgange op, for at rette den lille fejl.

Jeg har lavet et hul for tidligt i mønsteret, så det overhovedet ikke kommer et hjerte frem. 

Hold nu op jeg er træt af at jeg ikke opdagede fejlen tidligere, seks rækker er altså meget når siden er lige ved at måle 1,5 m, så det tager rimeligt langt tid at hækle bare en enkelt omgang. 

Nå der er ikke andet at gøre en at sætte et mærke i, der hvor fejlen starter og så bare hive i snoren og vikle det op i nogle nøgler. Bagefter kommer tæppet lidt i skammekrogen, for jeg skal altså have en dåbskjole færdig til d. 31/10.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar