fredag den 25. september 2020

Flere mundbind/masker

 Min veninde var her den anden dag så uheldig at hun gik glip af sit TooFoodToGo måltid. Hun havde købet et måltid som skulle hentes inden et bestemt tidspunkt, hun havde så ikke været opmærksom på at forretningen lå inde på selve Københavns Hovedbanegård, hun havde ikke noget mundbind og blev derfor nægtet adgang til området :-( virkeligt surt. Derfor besluttede jeg mig for at jeg ville sy et mundbind til hende, som hun kan have i tasken hele tiden. 

Jeg skulle og så selv have et mundbind mere, jeg bruger dem jo næsten hver dag, når jeg tager bussen frem og tilbage til Hvidovre Hospital. 

Jeg har brugt noget 100 % bomuldsstof som jeg har købt i Nuuk, da jeg boede i Grønland. Der er to lag stof og et lag ILC 151, et indlægsstof lavet til mundbind (Det er ikke et filter som så mange skriver).

Mønsteret på mundbindet kan du hente gratis lige HER hos Toppatterns og ILC 151 kan du blandt andet købe lige HER men søg lige lidt på nettet, det kan muligvis købes billigere et andet sted. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar