torsdag den 16. juli 2020

kjole str. 18-24 mdr.

Jeg blev spurgt om jeg ville strikke en Tiny Tulips kjole str. 18-24 mdr. i Lilla, hende som spurgte mig kan ikke længere strikke på tynde pinde, men ville gerne at hendes barnebarn skulle have sådan en kjole. Det ville jeg selvfølgeligt godt. 

Så jeg har fået garn hjem og er nu kommet ret langt med projektet. Bukserne er strikket og jeg er lige blevet færdig med første tredeje del af skørtet. Nu sidder mønsteret nogenlunde i fingrene, så nu kan jeg godt strikke den i bussen på vej frem to tilbage fra arbejde. 
Jeg har fire nattevagter foran mig og håber på de bliver stille, for så kan jeg nå at strikke lidt på kjolen, det bliver nemlig ikke rigtigt til noget om dagen, hvor jeg skal forsøge at få sovet lidt. 

Det er ikke første gang jeg  har strikket efter dette mønster, som kan købes hos Knitting for Olive
I kan finde mit tidligere indlæg HER

På billederne kan det godt se ud som om der er farveforskel, men det er billederne der snyder. det hele er samme farve, det er bare svært at fange den Lilla farve korrekt med mit mobilkamera. 







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar