onsdag den 1. juli 2020

Der er laaaang vej endnu.

Jeg strikker på min venindes sjal om morgenen hvor jeg er frisk og klar i hovedet, for jeg har nemlig fundet ud af at det er alt for svært at strikke på hvis jeg er træt og bare en ligge smugle u- koncentreret.

Der bliver flere og flere masker på pinden og mønsteret bliver mere og mere avanceret, så det går MEGET langsomt frem ad, heldigvis er der ingen tidsfrist på hvornår jeg skal være færdig og min veninde har fuld forståelse for at det kommer til at tage tid inden jeg er færdig med det til hende. 

Jeg er overbevist om at sjalet bliver fantastisk smukt når det bliver færdig og at det er al arbejdet og tiden være da strikke, jeg ved så også at det er første og eneste gang jeg kommer til at strikke det. 

Du kan læse mere om sjalet og se billeder af det midterste stykke lige HER








Ingen kommentarer:

Send en kommentar