tirsdag den 14. juli 2020

Rainbow garn fra Netto

Jeg lod mig friste og købte to nøgler Rainbow i netto, på tilbud til 20 kr pr. nøgle. Jeg må indrømme at jeg IKKE er fan, det er 4 løse tynde tråde som ikke er spundet sammen, det gør at det faktisk er svært at hækle af. Nogle gange får jeg ikke alle trådene med, jeg synes det er svært at fange alle trådene hver gang. 

Jeg strikket er sjal/ tørklæde. Mønsteret har jeg fundet i min bog 200 hæklemønstre som du blandt andet kan købe HER jeg strikker efter mønster nr. 59 som hedder åben vifte. Jeg har slået 137 masker op, så sjalet måler 63 cm i bredden, inden det er blevet blokket. Hvor langt det bliver afhænger af garnnøglen og om jeg strikker det af et eller to nøgler garn. 

Mønsteret er nemt at huske, så det bliver et projekt jeg kommer til at strikke i bussen. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar