fredag den 27. december 2019

Så langt så godt, men stadig lang vej endnu.

Nu er jeg blevet færdig med første ærme på min SEPTEMBER JAKKE, så nu mangler jeg bare nr. to og kanterne, så jeg når desværre nok ikke at blive færdig til nytårsaften, som jeg havde håbet på. Jeg skal nemlig arbejde de næste to dage og den 30. tager jeg Kombardo expressen til nordjylland, hvor jeg skal holde nytårsaften sammen med min veninde.

Ofte starter jeg jo med ærmerne når jeg strikker bluser, fordi jeg ved at jeg går død i projektet når jeg når dertil, men det kan jeg jo ikke rigtigt når trøjen strikkes oppe fra og ned, så jeg må nok indrømme at jeg kæmper lidt med mig selv lige nu for ikke at lade den ligge og starte op på et nyt projekt, for jeg vil sååå gerne have den færdig, selv om jeg lige har opdaget at jeg ikke kommer til at kunne knappe den, altså skulle jeg nok have strikket en 3XL i stedet for 2XL, det er min rumpe som er blevet for stor, jeg skulle nok havde mål den istedet for at måle barmen. Men pyt, jeg kan godt bruge den alligevel, lader bare være med at sy trykknapper og knapper i, så er det jo bare meningen at den skal stå åben.

Jeg har fået øvet mig en hel del i MAGIC LOOP jeg har ellers ikke været specielt glad for at strikke med magic loop, men her var der en god grund til at øve sig i det, da jeg da slet slet ikke gider  strikke med strømpepinde, men jeg ved at jeg bliver ved med at strikke strømper på to små rundpinde, ting der fungere skal man ikke sådan lige lave om på.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar