torsdag den 31. oktober 2019

Jeg har nu fået styr på mønsteret

Nu har jeg fået styr på mønsteret på trøjen til min veninde, så jeg føler ikke længere at jeg har taget munden for fuld, en rigtig dejlig følelse og jeg klør nu på med at få den færdig inden jul. Jeg er ikke sikker på at det lykkes, da det ikke er et håndarbejde jeg kan tage med i skole og jeg ikke har særligt megen tid til at strikke herhjemme, der er rigtigt meget læsestof til timerne i det her semester.

Jeg er nu nået 14 cm på trøjen, som strikkes oppe fra og ned og jer har lavet halvdelen af raglan udtagene. så selv om den strikkes på tynde pinde, så bliver det alligevel til noget. Jeg har ikke brugt et helt nøgle endnu, men det er jo også en garn med lang løbelængde 25 m indeholder ca. 250 m.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar