søndag den 20. oktober 2019

Har jeg taget munden for fuld?

Jeg er ved at lave en cardigan til en veninde, i det lækreste, blødeste, skønne garn. nemlig cashmere og silke, det hedder Blackhill Top Fancy Once og kan købes hos garnudsalg.dk  Det er mega tyndt så udtrykket bliver super elegant.
Jeg har valgt at strikke efter en opskrift fra Drops som hedder Songs of the sea og du kan finde opskriften lige HER

Men jeg skal da lige love for at jeg skal holde tungen lige i munden for ikke at strikke mønsteret forkert, men mon ikke jeg lige pludselige ser logikken i mønsteret? det tror jeg for det plejer jeg da at kunne.

Den bliver strikket på pind 3½, så det er ikke en trøje som bliver færdig på en uge, men den skal nok blive færdig, men jeg kender mig selv så godt at jeg ved jeg kommer til at lave andre projekter ved siden af, er allerede halvt færdig med et til min datter, et tubehalstrøklæde/hue  i cashmere til min datter, men det skal I nok få af se når det er færdigt. Det bliver det jeg kommer til at strikke på i skolen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar