tirsdag den 2. august 2022

Sådan strikker jeg hæl i mine strømper.

 Flere har spurgt ind til hvordan jeg strikker hæl på mine strømper. Jeg har prøvet at forklare det på skrift, men min lillesøster har efterspurgt en video, da hun er bedre til det visuelle. Derfor har jeg prøvet at lave fire videoer, som viser de fire trin jeg bruger når jeg strikker en hæl. 

Den første video viser hælflappen, som strikkes frem og tilbage over halvdelen af maskerne. 





Den anden video viser hvordan jeg danner kilen i min kilehæl. 


I den 3. video viser jeg hvordan jeg samler masker op langs hælflappen, med en hæklenål. Denne hæklenål skal være uden skaft, altså en af de gammeldags nåle. 


I den 4. og sidste video viser jeg hvordan jeg tager masker ind der danner det sidste på hælen. 



Jeg håber at videoerne kan bruges. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar