torsdag den 11. august 2022

Endnu en musikalsk elefant, er klar til at flytte hjemmefra.

 Min datter har en gammel folkeskole veninde, der snart skal have en baby, derfor har min datter bestilt en musikalskelefant til barselsgave hos mig. Nu er elefanten færdig og klar til at flytte ind hos den lille ny, når hun engang kommer til verden. 

Jeg har hæklet i Scheepjes stone washed, som er et garn bestående af 78% bomuld og 22% akryl, jeg har hæklet på nål 3 og brugt ca. 125 g. Jeg har købt garnet hos Yarnliving men du kan også købe det andre steder. Det er et dejligt garn at hækle i, som giver en lodden overflade. Det fås i mange lækre farver. 

Da jeg hæklede snablen, satte jeg en nål igennem snoren til spilledåsen, så slap jeg for at trække spilledåsen op hele tiden og jeg havde ro til at hækle. 

Du kan finde opskriften på elefanten hos Zhaya design, den findes på Tysk, Engelsk og Hollandsk. Er du ikke specielt god til engelske skal du ikke fortvivle, den er nem at hækle efter. 
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar