fredag den 10. december 2021

Stockholm Slipover til min datter.

 Jeg fik langt om længe pillet den italienske aflukning op, strikket 13 cm mere på vesten og endnu engang lavet italiensk aflukning på Stockholm slipover til min datter, den er færdig og klar til at blive afleveret, så den kan holde varm når hun er på arbejde. 

Jeg er ikke stor fan af at pille op, men engang imellem er det nødvendigt for at projektet bliver som ønsket og alle bliver glad for det man laver. Havde jeg ikke pillet op, var min datter ikke kommet til at bruge vesten og så kunne det jo sådan set være lige meget med at strikke til hende. 

Jeg har strikket Stockholm slipover  V-neck fra PETITEKNIT str. small, i 150g Reloved merino farve A003Mineral Grey og 75g Silk Mohair farve 6033 Silver Pearl, begge købt hos SMUKSAK. Vesten er strikket på pind 4½ og ribben på pind 3½. Der er lavet italiensk aflukning på alle ribkanterne. Jeg er ved at være helt ferm til den måde at lukke af på. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar