onsdag den 29. december 2021

En elefant til barnebarnets uro

 Jeg er lige blevet færdig med endnu et dyr til mit kommende barnebarns uro, en lille grå elefant. Det går langsomt fremad, så håber godt nok at jeg når at blive færdig inden den lille melder sin ankomst. Terminen er d. 12 januar, så har lidt dage endnu. Skal så bare også lige lave min bacheloropgave færdig og have 3 nattevagter her inden nytår. Når jeg det ikke, ja så får de unge mennesker den tilsendt med posten lige så snart jeg er færdig. 

Jeg har hæklet efter Erik Elefant i bogen hæklede dyr af Maja Hansen. Jeg har hæklet øjnene og ikke lavet dem af filt som der er beskrevet i opskriften. Jeg synes at hæklede øjne er pænere. 

De to unge vordende forældre har selv valgt de dyr der skal være i uroen. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar