mandag den 27. december 2021

En lille bitte Minongs

 Jeg er gået i gang med at lave en uro til mit kommende barnebarn. Forældrene har bestemt de dyr der skal være i uroen og min søn have et stærkt ønske om at der skulle være små miniongs på de snore som holder uroen oppe. Min sviger datter var ikke enig, da hun ikke kan lide Brøndby farver, men men men en mor er jo styret at hvad hendes søn ønsker, så selvfølgeligt skal der være miniongs på. Jeg her lavet den første, på nål 2 og i MDC garn. Den har fået en størrelse så ca. 7 cm. 

Jeg har bestemt mig for at uroen skal hænge i fire snore og der på hver af de fire skal være tre forskellige Miniongs på hver snor, så altså skal jeg hækle 12 miniongs i alt... puha sikket et arbejde, da der er på nål 2, meget småt og meget svært at hækle synes jeg, har aldrig hæklet på nål 2 før. 

Opskriften har jeg fundet HER 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar