mandag den 6. december 2021

Selmas sovedragt til mit kommende barnebarn

 Jeg har strikket endnu en dragt til mit kommende barnebarn, denne gang har jeg strikket Selmas sovedragt fra PETITEKNIT  jeg har strikket den i Bingo fra Lana Grossa, et virkeligt lækket blødt Merino uld, som kan vaskes i maskinen ved 30 grader på uldvask. Meget praktisk når det er til en baby. 

Jeg strikket str. 0 - 3 mdr. på pind 4. Jeg har brugt 400 g. Jeg kan ikke huske hvor jeg har købt garnet, da det er noget jeg havde til at ligge i gemmerne. Men jeg ved det kan købes hos RITO

Knapperne: Made by bedste er købt hos HOBBII

Nu skal de ting jeg har lavet ind til nu, samt lidt jeg har købt, sende over til de unge mennesker i Jylland, så det ligger klar når den lille mand melder sin ankomst, engang i januar. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar