lørdag den 25. december 2021

2 stk. hæklede kaktus

 Endelig fik jeg tid til at gøre en julegave færdig, lidt forsinket desværre, men bachelor opgaven var altså lidt vigtigere at få skrevet færdig. Nu mangler jeg bare lige at sy en lille ting som også skal med i gaven og så kan jeg få den sendt afsted. Som min far altid siger, så er det godt at have noget til gode, bare det ikke er tæske, det håber jeg modtageren er enig i :-) 

Jeg har hæklet efter opskriften Parodia Scopa i bogen Hæklede kaktusser af Sarah Abbondio. Garnet er 100% bomuld fra Mayflower, jeg ved ikke hvor meget der blev brugt til jorden, men til selve kaktusserne er der brugt knap 100 g. Det hvide garn er noget mohair jeg havde i gemmerne. Alt er hæklet på nål 3. 

Krukkerne er købt i Bilka.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar