lørdag den 18. september 2021

Kaninen der så gerne ville sove

 Jeg har hæklet en lille kanin, den skal bruges til bogen der hedder: Kaninen der så gerne ville sove. Bogen har jeg givet min svigerdatter i fødselsdagsgave, hun skulle også havde haft den her lille kanin, men jeg nåede ikke at blive færdig med den. Nu får hun den lidt senere, når jeg lige har fået lavet lidt flere baby ting og så sender jeg det hele over til dem, så de har det inden den lille kommer midt i januar. 

Jeg har brugt opskriften fra Lovelybabygift Opskriften er på engelsk, men er meget nem at gå til synes jeg.

Garnet jeg har brugt er Løve Bomuld 8/4, 100% merceriseret bomuld, købt for lang tid siden, mener det var i Brugsen, men det kan også sagtens være i en anden Coop butik. Jeg har brugt nål 2,5 for at få det så tæt som muligt. Jeg har brugt ca. 75 g grå og en slat brun. Det lyse garn er noget jeg har arvet fra min mormor. 

Kaninen er ca. 19 cm i højden. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar