onsdag den 8. september 2021

Shopper lige til at have liggende i tasken.

 Jeg har syet et indkøbsnet efter et mønster fra STOFF OG STIL Indkøbsnettet er med et elastik i bunden, så man kan rulle det sammen og gemme det i sin taske indtil man skal bruge det. 
Det er et gratis mønster og man skal selv tegne det op på mønsterpapir.


Alle sømmene er Franske sømme, så det har jeg virkeligt fået øvet mig på. Jeg havde dog problemer da jeg kom til hjørnerne, jeg fik dem syet alt for firkantede, så jeg tog det hele med ned i forretningen og fik vejledning til hvordan jeg skulle ligge stoffet og sy hjørnet. Super god service synes jeg, at jeg så fik brugt en hel masse penge på nyt stof, ja det er jo en anden historie. 

Jeg har ikke så meget plads og derfor har jeg heller ikke mit strygejern til at stå fremme, det skulle jeg ellers bruge til at presse sømmene med hver gang jeg havde syet. I stedet for at bruge mit strygejern har jeg bestilt en Clover sømrulle hjem fra STOF OG SY, den er jeg godt nok blevet glad for at bruge. Ikke at den altid vil kunne erstatte strygejernet, men til sådan noget som at sy net, der er den super god. 

Stoffet har jeg købt for lang tid siden i Panduro, jeg ved ikke om man stadig kan købe det. 
Jeg har syet mit mærke  på belægningen. 



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar