mandag den 11. oktober 2021

Monday suit i Arwetta

 Jeg er lige blevet færdig med at sy de sidste knapper i en Monday suit. Den er strikket i Arwetta classic fra Filcolana, 80% superwash merino uld og 20% nylon. Den er strikket på pind 3 og 2½. Knapperne er købt i en genbrugsforretning. Garnet er købt hos en privat igennem en facebook gruppe. 

Jeg har strikket en størrelse 0-1 mdr. til en lille drengs som forventes at komme til verden midt i januar. Jeg synes den ser meget lille ud, men nu er det jo også mange år siden jeg har haft en baby, så er meget spændt på om den passer. Målene passer med det der står i opskriften, så mon ikke den passer, med mindre det bliver en meget stor dreng. Overvejre lidt at strikke en i et nummer større. 

Jeg har brugt lidt under 100 g garn. 

Du kan finde opskriften hos PETITEKNIT

Garnet kan du købe hos mange forskellige forhandlere. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar